Priser

Priser og betaling

Vårt mål er å gi deg en smertefri behandling til fornuftig pris uten å ofre kvalitet og funksjon. Valg av behandlingsform skjer i forhold til hva som er best for pasient i det langsiktige. Pasienten blir informert om de ulike behandlingsalternativer med kostnader, risiko og prognose for hvert alternativ.
Ved spørsmål ta gjerne kontakt med oss.

Hos oss kan du velge å betale kontant, med VISA / Mastercard eller faktura

Vi samarbeider med Resurs Bank, og kan dermed tilby faktura med opptil 60 dagers forfall uten gebyr.

Når du har mottatt fakturaen velger du selv hvordan du ønsker å betale. Du betaler enten hele summen uten kostnad, eller velger en fordelaktig delbetaling. Valg av delbetaling inntil 12 mnd. er rentefritt. Ønsker du et lavere månedsbeløp kan du delbetale i opptil 72 måneder med rente. valget er ditt, og du velger først når du har mottatt fakturaen. Fakturaen fra Resurs Bank mottar du måneden etter du har vært hos oss. Den kommer i midten av måneden, og har betalingsfrist siste dag den måneden.

Du søker om tannlegekonto på nett ved å klikke her, eller ved besøk hos oss. Hvis du skal søke om tannlegekonto når du besøker oss, anbefaler vi at du har med deg ID bank eller bank ID på mobil.

Få mer informasjon fra Resurs Bank her

VÅGSBYGD TANNLEGESENTER

• Studenter får 15% rabatt på all behandling, eksl. tannteknisk leveranse. Gjelder alle med studentbevis og hvor studier er hovedbeskjeftigelse. (Gjelder ikke for kampanjer)
  • I enkelte tilfeller kan man få støtte til en del av kostnadene for tannbehandling gjennom Helfo. Vågsbygd Tannlegesenter har full oversikt over hvilken behandling som kan gi rett til HELFO refusjon. Vi har direkteoppgjør dvs. at du som pasient kun betaler egenandelen for din behandling. Du trenger ikke å tenke på papirarbeidet vi vil håndtere dette for deg. For mer informasjon om Helfo-refusjon klikk her.

• Ikke møtt til time eller avbestillt time senere enn 24 timer kan belastes med kr.  400 per 15 min. avsatt tid.

Vi gjør vårt ytterste for at all informasjon på www.vagsbygdtannlegesenter.no skal være korrekt, men vi tar forbehold om feil i eller mangler i pris eller annen informasjon som fremkommer på våre sider.

Våre priser

Førstegangsundersøkelse inkl. bw røntgen digitalt og enkelt tannsteinrens
1130,-

Undersøkelse (recall) inkl. bw røntgen digitalt og enkelt tannsteinrens
1070,-

Hygienetillegg pga Covid-19 uten ærosol
250,-

Hygienetillegg pga Covid-19 med ærosol
350,-

Liten fylling
fra 990,-

Stor fylling
fra 1640,-

Oppbygging hel tann i plastisk material
fra 2060,-

Rotfylling
fra 3070,-

Bedøvelse
200,-

Enkel tanntrekking
1100,-

Komplisert tanntrekking
fra 2360,-

Porselenskrone (norsk) inkl. tannteknikk
fra 7025,-

Pga Covid-19 og begrenset smittevern utstyr utfører vi for tiden ingen tannbleking!!

Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag: 10-16

Fredag: